Rodica Pop este manageră de proiect la IncubCenter, un incubator de afaceri specializat în dezvoltarea start-up-urilor din domeniul construcțiilor. Ea a fost premiată pentru excelență în intraprenoriat și pentru promovarea dezvoltării start-up-urilor prin IncubCenter în cadrul Galei Naționale a Antreprenoriatului Feminin organizată de OFA UGIR. Activitatea sa se concentrează pe crearea unui ecosistem favorabil antreprenoriatului și sprijinirea inițiativelor de afaceri la nivel local și național.
Sarolta Besenyei
Trainer: Sarolta Besenyei – director IncubCenter
Advisor/European Commission Expert/VP Romanian SmartCity Association/VP World SmartCity Organisation
FEEDBACK DIN PARTEA PARTICIPANȚILOR LA CURSUL DE ANTREPRENORIAT
Director general adjunct societate comercială – 112012
Director general societate comercială – 121125
Manager – 112029
Manager general – 112028
Manager proiect - 242101
Certificat de absolvire recunoscut la nivel național și internațional autorizat de Ministerul Muncii și Justiției Sociale cât și de Ministerul Educației Naționale
Traineri cu experiență
Locație într-un incubator de afaceri
Programă bine structurată cu informații și date actualizate
Introducere în antreprenoriat
Inițierea unei afaceri
Strategia de marketing
Politică de promovare
Finanțarea unei afaceri
Dezvoltarea produselor/serviciilor afacerii
Strategii de dezvoltare și riscurile afacerilor
Planul de afaceri
Minim studii medii- Diploma de bacalaureat
Certificat de naștere
Certificat de căsătorie
Act de identitate
Într-o lume în continuă schimbare, a rămâne în fața competitorilor și a conduce echipele către succes necesită mai mult decât abilități de management tradiționale. Gândirea antreprenorială devine esențială pentru orice manager care dorește să inspire inovație, să creeze valoare și să contribuie la creșterea sustenabilă a companiei.
Cursul de Dezvoltare a Gândirii Antreprenoriale pentru Manageri și Middle Manageri este special conceput pentru liderii din organizații care vor să-și extindă perspectiva, să identifice oportunități noi și să abordeze provocările organizaționale intr-un mod holistic: strategic, personal și profesional.
Accesare de Fonduri Europene sau Naționale
Administrator – 515104
Administrator societate comercială – 242111
Director adjunct societate comercială – 112005
Director comercial – 112017
Data începere: 24.10.2024.
Durata de pregatire – 42 ore (14 ore teorie/28 ore practică)
Locația de desfășurare: INCUBCENTER, Strada Fabricii de Zahăr, 18 B, Targu-Mures
Taxă de participare: 2200 RON
Termenul de înscriere este 20 octombrie
Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.
Investim în viitorul tău! Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional Regional 2014-2020.
Pentru informații detaliate despre celelalte programe cofinanțate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitați www.fonduri-ue.ro
Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin, POR 2014-2020, axa prioritară 2: Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii,prioritate de investiții, 2.1 - Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noiîntreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri, 2.1.B – Incubatoare de afaceri, cod proiect SMIS 123278
Contact